Levering

Voor 22:00 besteld? *Volgende dag in huis!

Als je op werkdagen en zondag voor 22:300 uur een product uit voorraad bestelt, wordt je pakket diezelfde dag nog aan onze leveringspartner meegegeven. Vaak heb jij je bestelling dus de volgende werkdag of op zaterdag al in huis! Hierbij zijn we natuurlijk wel afhankelijk van de snelheid van onze leveringspartners. (PostNL). We zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen die buiten onze macht liggen, zoals onjuiste informatie die jij hebt opgegeven, stakingen, slecht weer, epidemieën, quarantaines, of tekorten aan brandstof, energie of arbeid.

*Bestel je in het weekend, dan wordt je bestelling doorgaans op maandag bij je bezorgd.

De levertijd geldt vanaf ontvangst van betaling en is dus afhankelijk van de betaalmethode die je kiest. Betalingen via iDeal (NL), Bancontact (BE) en Creditcard worden direct verwerkt.

De bezorger van PostNL zal je pakket aanbieden en afleveren maar heeft wel een handtekening nodig van de ontvanger. Dit doet SmarterPhone om te garanderen dat je toestel daadwerkelijk bij je bezorgd wordt.

Meestal verwerken we je bestelling binnen een werkdag nadat je de automatische orderbevestiging hebt ontvangen. Let op, weekenden en feestdagen tellen niet mee als werkdagen. Verzenden naar Nederland en België is €3,95

Als je bestelling correct is afgehandeld in onze webshop, krijg je van ons een orderbevestiging. Als we jouw bestelling hebben ingepakt, ontvang je hierover ook een bevestiging. Zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Hierin staat een Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen. Heb je geen berichten ontvangen? Het kan gebeuren dat dergelijke e-mails in de spamberichten terecht komen. Ook daar niets ontvangen? Neem dan contact met ons op via: +31614518838

Retourneren

Je hebt het recht om binnen 14 dagen je bestelling te retourneren. SmarterPhone betaalt het volledige bedrag terug, mits de producten in dezelfde staat zijn als toen je ze kreeg. Als de producten beschadigd zijn, kunnen we ze naar je terugsturen of een betaalde reparatieservice aanbieden.

We doen ons best om binnen 5 dagen na ontvangst van je retourzending de terugbetaling te regelen via dezelfde betaalmethode als waarmee je hebt betaald. Soms kan dit wat langer duren, bijvoorbeeld tijdens de feestdagen.

Als je de producten vanuit een land buiten de EU retourneert, zijn de verzendkosten en eventuele douanekosten voor jouw rekening.

Zorg ervoor dat je de producten goed verpakt voordat je ze terugstuurt. Jij bent verantwoordelijk voor de producten totdat ze bij ons zijn afgeleverd.

Om je retour te regelen, neem je contact op met onze klantenservice. Vergeet niet om Zoek mijn iPhone (FMI) uit te schakelen voordat je de telefoon terugstuurt. Als FMI aanstaat, kunnen we de terugbetaling uitstellen of extra kosten in rekening brengen. Als FMI niet binnen een maand na ons verzoek is uitgeschakeld, sturen we de telefoon naar je terug en vervalt de terugbetaling.